אירועים בחוף ים באילת

מתכננים אירוע משפחתי או אולי אירוע עסקי? מה דעתכם על אירועים בחוף ים באילת? נשמע לכם מסובך ואתם חוששים מכל מה שכרוך בארגון האירוע? האמת שאין ממה לחשוש, אירועים בחוף ים באילת ניתן לעשות בנין ביץ', חוף ים בו תמצאו את כל מה שתצריך לצורך אירועים באילת.

העיר אילת היא יעד התיירות מספר אחד של ישראל וכל מי שביקר בה גם מבין למה. העיר שופעת בשמש כמעט בכל ימות השנה, מה שהופך אותה למפלט חמים ונעים גם כאשר קר באזור המרכז. מעבר למזג האוויר הנפלא היא שוכנת אל מול הים האדום, על חופיו, אתרי הצלילה והאטרקציות השונות שניתן למצוא גם בים וגם ביבשה. העיר אילת מושכת אליה תיירים גם מהארץ וגם מהעולם. כולנו אוהבים להשתזף בחוף באילת, אך האמת שאת האווירה המיוחדת של העיר, אווירה אשר תמיד גורמת לנו להרגיש כאילו אנו בחופשה, ניתן לנצל לצורך אירועים בחוף ים באילת.

אירועים באילת בלוקיישן מדליק

אם אתם רוצים לערוך אירועים בחוף ים באילת, הרשו לנו להזמין אתכם ל 9 ביץ', מתחם חוף פרטי לאירועים ומסיבות באווירת חופש מדליקה. עזבו אתכם מאולמות אירועים או אירועים במסעדות רגילות ובנאליות, בואו ליהנות ממה שלטבע יש להציע עבורכם. אירועים בחוף באילת מאפשרים לכם ליהנות מהתפאורה הטבעית של הים והרי אדום שמסביב. הלוקיישן המדליק מתאים לכל סוגי האירועים, ביום ובלילה. מלבד התאורה שסיפק לנו הטבע, חוף הניין ביץ' הוא חוף נקי ומטופח, עם צמחייה והצללה ואווירה מדליקה המשלבת יחדיו חופשה ומסיבה.

כל סוגי האירועים בחוף באילת

אירועים בחוף ים באילת מתאימים לכל אירוע, מיום כיף לעובדים ועד חתונה או בר מצווה. במקום תוכלו למצוא צוות מקצועי בעל ניסיון בארגון אירועים. הצוות המקצועי עומד לרשותכם לצורך ארגון והפקה של כל סוגי האירועים בהתאם לצורכי הלקוח. מסעדת החוף שלנו מאפשרת לערוך אירועים של עד 450 איש במתחם מקורה וממזוג, אך מי שרוצה את האווירה האמתית של חוף באילת יכול לקיים אירוע פתוח בחוף, אירוע המתאים לעד 1000 איש.

מלבד הלוקיישן המדהים והשירות המעולה, יש לנו גם מטבח המספק לאורחים שלכם חוויה קולינרית, עם מטבח פיוז'ן  אשר הותאם בדיוק להעדפות של הקהל הישראלי. התפריט שלנו מתאים לאירועים באילת והוא כולל מגוון של מנות שף טעימות מהמבטח הבשרי או המטבח החלבי לפי בחירתכם. בהתאם לאופי האירוע ניתן לארגן ישיבה במסעדה על ספות לאונג', ישיבה סביב שולחנות ואפילו ישיבה על הבר.

בואו לחוף הניין ביץ', כאן תוכלו להפיק אירוע נהדר ובלתי נשכח. בחוף הצפוני של טיילת נפטון, סמוך לקניון "מול הים" אילת. אצלנו תוכלו למצוא פתרון לכל הצרכים של אירוע בחוף באילת, מתאורה והגברה ועד הקינוחים הטעימים אשר יוצאים מהמטבח.