מי שמגיע לחופשה באילת בוודאי רוצה ליהנות מהאטרקציות השונות שיש לעיר, אך בסופו של דבר לצד הקניות והאטרקציות השונות בעיר, הבילוי האולטימטיבי של העיר הוא חוף הים. כאן, גם כאשר קריר וגשום באזור המרכז, תמיד זה קיץ. ואם מדברים על חופים באילת, הרשו לנו לספר ולהזמין אתכם לנין ביץ' אילת.

ראשית כל נתחיל מהפרטים הטכניים, הנין ביץ' אילת נמצא בטיילת החוף הצפוני, באזור מרכזי סמוך לקניון "מול הים". חוף הנין ביץ' אילת נפתח מידי יום בשעה שמונה בבוקר ומושך עליו מבקרים רבים, ביניהם תושבי העיר אילת, תיירי פנים ותיירות חוץ – כולם נהנים ממה שלחוף יש להציע. כאשר במקום מתקיימים אירועים ומסיבות הוא נשאר פתוח עד השעות הקטנות של הלילה, כראוי לאירועים באילת.

הנין ביץ' אילת הוא אטרקציה מקומית ואיכותית המתאימה לכולם, אלו המגיעים לבלות בחוף הים והאטרקציות השונות שיש לחוף להציע ואלו אשר מגיעים לאירועים פרטיים המתקיימים במקום – כולם מוזמנים ליהנות מהיופי הטבעי של פינת חמד זו מול הרי אדום ולהשתכשך במימון הצוננים של הים האדום. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשכב ולהירגע על מיטות השיזוף שבמקום וצוות המלצרים שבחוף יפנק אתכם עם משקאות צוננים, משקאות אלכוהוליים ומנות אוכל טעימות מהמסעדה.

הבילוי בנין ביץ' אילת מתאים לכל המשפחה ויש בו אטרקציות מדליקות שכולם אוהבים. הילדים יכולים ליהנות ממתקנים מתנפחים המאפשרים להם לשחק ולהשתולל בבטחה. המקום מטופח מאוד ויש בו מקומות ישיבה, כיסאות שיזוף ושמשיות.

במקום פועלת מסעדה מעולה שהיא אטרקציה בפני עצמה. למסעדה שני מטבחים נפרדים לחלבי ובשרי והיא מציעה תפריט מעולה וגם מגוון מאוד, דבר המבטיח שכל אחד ימצא את מה שהוא אוהב. זוהי מסעדה ברמה גבוהה אך באווירה נעימה ונינוחה; האורחים מוזמנים לשבת על ספות הלאונג', הבר או בישיבה סביב שולחנות בעוד מגישים לכם מנות מעולות כמו פלטות בשרים, חריימה, פסטות ואפילו אוכל צמחוני וטבעוני.

אירועים באילת

הנין ביץ' אילת הוא אחד המקומות הנחשבים ביותר בעיר לקיום אירועים מיוחדים. תושבי העיר אילת וגם אנשים המגיעים ממקומות רחוקים ורוצים לערוך אירוע באווירה מחשמלת המשלבת תחושה של מסיבה וחופשה, מוזמנים לערוך את האירוע בנין ביץ'. המקום ערוך ומוכן לקיום אירועים של עד 1000 איש על החוף, או 450 במקומות ישיבה בתוך המסעדה. האירועים נערכים באווירה מיוחדת והאורחים יכולים ליהנות מהמנות המשובחות של מטבח הפיוז‘ן שבמקום.

לסיכום, כמה סיבות טובות לבוא לנין ביץ' אילת:

  • חוף ים משגע
  • מיטות שיזוף מפנקות ושמשיות.
  • אוכל מעולה
  • נוף קסום ואווירה טובה
  • מקום מפלט מהחום
  • פינה קטנה של שפיות.
  • מתאים גם לאירועים באילת.
  • קרוב לרבים מבתי המלון בעיר.
חוף ים באילת